miercuri, 18 iulie 2012

Osso Buco



Ingrediente pentru 4 portii
4 felii  rasol de vita
200 gr morcovi,taiati rondele
200 gr radacina de telina,taiata cuburi
250 ml suc de rosii
2 cepe taiate julien
5 linguri ulei
2 fire de cimbru
1/2 lingurita de rosmarin uscat
2 catei de usturoi,pisati
500 ml supa de legume
100 ml vin rosu sec
50 gr faina
sare,piper
1 ardei iute(optional)

Pentru Gremolata
10-15 fire de patrunjel
2 catei de usturoi
coaja de la o lamaie
Mod de Preparare
 Se asezoneaza bucatile de carne cu sare si piper dupa care se dau prin faina.

Intr-o tigaie punem uleiul la incins si prajim bucatile de carne la foc iute cate 2 min pe fiecare parte.Se scot intr-o tava de tip jena sau ceramica.In aceeasi tigaie se adauga legumele si se calesc 3 minute apoi punem cu vinul rosu,sucul de rosii,cimbru,supa de legume si o lingurita de faina,condimentam cu sare si piper si lasam sa fiarba 3 min.
Adaugam legumele peste carne si acoperim(daca nu aveti un capac pt tava respectiva puteti folosi folie de aluminiu)

Se baga tava la cuptorul in prealabil incins la 200 C pentru cca 2 ore.
Gremolata:Se pune intr-un castron patrunjelul tocat marunt,coaja de lamaie si usturoiul pisat,amestecam bine.

Se poate servi cu pireu de cartofi,cartofi natur sau rissoto peste care presaram gremolata!






6 comentarii:

  1. Delicioasa mancarea!! Imi plac retetele tale cu carne, cred ca si altcineva din casa mea te-ar aprecia :P Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata senzational! Apetisant tare, iar gustul...deja salivez, un adevarat deliciu. Felicitari pentru un rezultat exceptional :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca am reteta asta salvata de cel putin 2 ani, dar nici acum nu am reusit s-o fac :)
    Demential arata!!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai facut acest preparat de multa vreme , ce pofta mi-ai facut !!! Tare bine arata !!

    RăspundețiȘtergere