joi, 14 iunie 2012

Prajitura-Cartof


Prajitura este foarte usor de facut si ne aminteste de copilarie,sau? :)

Ingrediente pentru cca 15 buc.

300 gr biscuiti
200 gr nuca macinata
50 gr zahar
100 gr unt
150 ml lapte
10 picaturi esenta rom
2 linguri cacao
Prima data maruntim biscuitii(masina de tocat sau robot),se pun intr-un bol si adaugam nuca
Amestecam untul cu zaharul pana devine spumos.
Adaugam biscuitii,cacao si esenta de rom,dupa punem  laptele putin cate putin.
Se amesteca bine pana se  omogenizeaza.

Se modeleaza bilute mici sau forma de cartof din compozitie si se tavalesc prin cacao sau nuca de cocos/nuca macinata etc.




4 comentarii:

  1. Da, fooarte gustoasa, eu o mai fac si de post, dar asa este si mai buna! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar imi aminteste de copilarie.Mama ne facea mereu.Asa pofta mi-ai facut cu ea.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super de bine:)!!! Si este o reteta usor de facut, dar de efect! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Erau cele mai ieftine prajituri din cofetarie pentru ca erau preparate din resturi dulci!:)
    De ziua fratelui meu,l-am intrebat ce sa-i fac dulce si el mi-a zis clar si raspicat:Cartoffff!:))Este nebun dupa prajiturica asta!:)

    Super!

    RăspundețiȘtergere