duminică, 22 aprilie 2012

Halvita




Ingrediente:



600gr zahar,300gr miere ,5lg apa,4albusuri,200gr stafide, 2 foi napolitana.


Mod de preparare:

Intr-un bol batem albusurile spuma.Punem zaharul,mierea si apa intr-o cratita pe foc.
Cand zaharul s-a dizolvat dam focul mic si mai lasam sa fiarba inca 10-12min.Luam cratita de pe foc si incepem sa turnam incet siropul fierbinte peste albusuri.
(in timp ce turnam siropul continuam sa batem albusurile cu mixerul).Adaugam stafidele.
Intr-o tava de 32x42 punem 1 foaie de napolitana peste care turnam compozitia si deasupra punem a doua foaie de napolitana.Lasam putin sa se receasca si apoi dam tava la frigider.
Sa aveti pofta
Buburuza2

4 comentarii:

  1. Super reteta! De doua ori am facut-o si a fost un deliciu, dar a doua oara am facut o portie dubla ( totusi am folosit doar 200g stafide si zic ca a fost suficient ) si mi-am dat seama unde am gresit prima data ( sau cel putin la mine iasa perfect asa ): in sirop am pus si zeama de lamaie, compozitia am batut-o cu mixerul muuuult mai mult ca prima oara, mai exact pana s-a intarit foarte bine, suficient sa nu curga deloc, n-am mai pus-o in tava ci pe o folie transparenta cu care am strans bine foile de napolitana umplute si asa le-am bagat la frigider ( am economisit din spatiu si n-a mai fost nevoie sa tai din foi ). Multumesc!!! Voi mai reveni pe masura ce incerc si celelalte retete super ! ( C.Wolf )

    RăspundețiȘtergere
  2. Bubule ,o fac in seara asta.
    De-abia astept sa o gust!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-mi spui cum ti-a iesit si sa-mi trimiti si mie domnita :) pup

      Ștergere