marți, 3 aprilie 2012

Copanele De Pui La Cuptor

Ok...ieri am spus ca o sa facem o alta reteta de spaghete dar in drum spre casa am vazut copanele proaspete......asa ca am cumparat si pregatit pentru voi  ,sunt delicioase!!!


Ingrediente pentru 4 pers

8 copanele de pui
1 lingura Aceto balsamico sau otet
1 lingura miere
3 linguri de sos soja
2 linguri de ulei
sare,piper

Prima data facem marinata,intr-un castronel punem aceto balsamico,mierea,soja si uleiul,amestecam bine pana se incorporeaza uleiul.
Punem copanele intr-o tava si le pensulam cu jumatate din marinata,condimentam cu sare si piper.

Se baga tava in cuptorul incins in prealabil la 220 C ( foc mediu spre mare) dupa 15 min intoarcem copanele in tava si le vom pensula din nou cu marinata,se lasa tava in cuptor inca 20 min.
Eu le-am servit cu morcovi si conopida dar se poate servi si cu un piureu sau ce doriti voi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu